نوروز مبارک! ۲۰% تخفیف بروی تمام پلن‌ها در جشنواره نوروزی اپ‌راکت با کد NOWRUZ تا ۱۳ فرورودین ۱۴۰۳

اپ‌ساز و سایت‌ساز ماجوریس، قدرتمندترین پلتفرم ساخت اپلیکیشن و سایت در ایران

15 مرداد 1401 دسته‌بندی: آموزشی
اپ‌ساز و سایت‌ساز ماجوریس، قدرتمندترین پلتفرم ساخت اپلیکیشن و سایت در ایران
در این پست از بلاگ شما رو با همه آنچه که نیاز هست درباره اپ ساز و سایت ساز قدرتمند ماجوریس، محصول اپ راکت بدانید آشنا خواهیم کرد

اپ ساز (اپلیکیشن ساز) و سایت ساز چیست؟

اجازه دهید برای شروع ابتدا شما را با مفهوم اپ ساز و سایت ساز آشنا کنیم و ببینیم این اپ ساز چی هست و آیا واقعا یک اپ ساز میتونه اونقدری خوب باشه که جایگزین برنامه نویسی برای ساخت یک اپ یا سایت بشه؟ یک اپ ساز خوب چه فاکتوری هایی داره؟ همچنین تو این مطلب بررسی میکنیم که اصلا چطور ممکنه یک اپ ساز هم خیلی خوب باشه هم خیلی ارزون تر از سفارش ساخت یک برنامه باشه و هم اینکه در زمان خیلی خیلی کوتاهی بتونیم باهاش اپ تولید کنیم؟
خب در قدم اول باید بهتون بگم اپ ساز یا سایت ساز یک سرویس یا خدمت هست که کاربر میتونه با کمکش در زمان کوتاهی و با هزینه بسیار پایینی یک اپلیکیشن یا سایت تولید کنه و اصلا دغدغه پیاده سازی، کیفیت اجرا، رفع باگ، پیدا کردن یک شرکت یا تیم برنامه نویسی قوی برای ساخت اپش یا سایتش رو نداشته باشه، چون با اپ ساز شما قبل از اینکه پولی پرداخت بکنید دقیقا میدونید قرار هست چی تحویل بگیرید! اپ ساز ها ممولا باگ های کمتری نسبت به اپ های سفارشی ساخته شده دارند. اپ ساز ها ممولا پشتیبانی بهتری هم دارن چون این سیستم فقط برای یک نفر نیست و هزاران نفر دارن از این سیستم استفاده میکنند پس اگر باگی رفع بشه برای هزاران نفر رفع میشه. و اگه قابلیتی اضافه بشه برای هزاران نفر میشه.

داستان پشت پرده اپ‌راکت ماجوریس!

اپ‌راکت برند خالق ماجوریس است و ماجوریس محصول اپ‌راکت!
ماجوریس اپ ساز (و حالا علاوه بر اپ، سایت ساز)ی است که بشدت! در حال توسعه است!
اینجا قراره با داستان پشت پرده ماجوریس آشنا بشیم. بر شروع باید برگردیم به خیلی قدیم! به سال 1393 جایی که در اون ایده ساخت یک کتاب ساز اندروید شکل گرفت. ایده اولیه این بود که برای ساخت کتاب‌های دیجیتالی اندروید لازم نباشه کد بزنیم! ما فقط میخواهیم متنمون رو داخل یک اپ اندروید نمایش بدیم، چرا پس کدنویسی! این شد که اولین نسخه کتاب ساز اندروید ساخته شده. این کتاب ساز طرفدارانی پیدا کرد و پیشرفت کرد و جمعا طی 5 سال تعداد 4 نسخه از این کتاب ساز طراحی و ساخته شد و امکاناتی مثلا قرار دادن عکس و فیلم و صوت و دسته بندی هم به این کتاب ساز آفلاین اضافه شد و در اون زمان تا اواخر سال 1398 این کتاب ساز آفلاین در سایتی با نام و برند آرین‌سورس بفروش میرسید:

مشکل اصلی کتاب ساز، آفلاین بودن و دشواری در استفاده از آن بود تا اینکه سرانجام تصمیم به ری‌برند و خلق یک اپلیکیشن‌ساز آنلاین، امن و حرفه‌ای گرفته شد! یک اپلیکیشن کاملا نیتیو! محصولی که مشابه دارد اما رقیب ندارد! تحقیقات و طراحی و کدنویسی‌ها از همان سال 1398 آغاز شد و در 12 اسفند ماه سال 1399 برند اپ راکت متولد شد و اپلیکیشن ساز آنلاین ماجوریس به عنوان محصول دانش بنیان اپ‌راکت نام گذاری شد و بصورت محدود و آزمایشی در دسترس برخی کاربران قرار گرفت. فروش این محصول از ابتدای سال 1400 بصورت عمومی آغاز شد.
لوگوی اپ راکت که نمایانگر یک "راکت" - "Rocket" (موشک فضاپیما) است بیانگر هدف ما برای نمایش دادن سریع‌ترین و دقیق‌ترین پرتاب کسب‌وکارها به مدار آنلاین و دیجیتالی شدن است.
نام گذاری ماجوریس نیز از یک سیاره بسیار بزرگ در فضا نشات گرفته است که بیانگر امکانات و قابلیت های گسترده این زیرساخت میباشد.

تفاوت بزرگ اپ‌راکت نیتیو بودن اپلیکیشن خروجی و گرافیک بالای آن بود که از ابتدا مورد توجه کاربران قرار گرفت.
پس از گذشت حدود دو سال اپ راکت در آذر ماه 1402 نسخه سوم ماجوریس را رونمایی کرده است که حالا علاوه بر اپلیکیشن، سایت کاملا یکپارچه نیز میسازد!
یکپارچه بودن سایت و اپ به این معنی است که تمام محتوای قرار داده شده در اپ، در سایت نیز به خوبی قابل دسترس است، و این یکپارچگی تا حدی است که شما میتوانید محصولی را در اپلیکیشن به سبد خرید خود اضافه کنید سپس از طریق نسخه سایت خرید خود را ادامه دهید!
در طول زمان در سیستم باگ‌ها برطرف میشود و بر اساس نیاز کاربران امکانات جدید رونمایی میشود، این تغییرات را می‌توانید در بخوانید.

با کمک ماجوریس چطور اپلیکیشن بسازیم؟

پنل-اپ-ساز-و-سایت-ساز-ماجوریس

ماجوریس یک پلتفرم کاملا آنلاین است. ساخت اپلیکیشن در ماجوریس با توجه سلیقه خود شما خواهد بود و البته نتیجه نهایی نیز با توجه به سلیقه شما میتواند بسیار متفاوت باشد.
در پنلی که در اختیار شما قرار میگیرد، میتوانید تقریبا همه چیز را ظاهر برنامه تغییر دهید، از اسپلش اسکرین برنامه تا گزینه‌های منوی کشوی، صفحه اصلی اندروید، منوی سایت، فوتر سایت، صفحه اصلی سایت و...
هر آنچه که در پنل تغییر دهید، بلافاصله در اپلیکیشن و نسخه وب نمایان و اعمال خواهد شد.
در نتیجه به جز درمواردی که از سمت اپ راکت بروزرسانی و امکاناتی منتشر شود نیاز به تولید مجدد خروجی نیست.
زیر ساخت ماجوریس کاملا سازگار با نسخه‌های پیشین (Backward compatible) است و ارائه نسخه های جدید هیچگونه مشکلی در رابطه با استفاده کاربران نسخه های پیشین از اپ شما ندارد. (مگر اینکه خودتان با ارائه آپدیت های اجباری کاربران خود را الزام به بروزرسانی کنید!)
در ساخت اپلیکیشن و سایت تیم اپ راکت و آکادمی اپ راکت در کنار شماست.

دیدگاه‌های کاربران
تاکنون دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
ارسال دیدگاه جدید
برای درج دیدگاه لطفا ابتدا سایت شوید
اپ ساز اپ راکت
مطالب مشابه
پوش نوتیفیکیشن چیست؟

با استفاده از پوش نوتیفیکیشن، امکان ارتباط مستمر و سازنده میان مدیر اپ و کاربران برقرار می‌شود و از این طریق، تعامل میان کاربر و اپ حفظ می‌گردد.

خرید هاست مناسب برای اپلیکیشن و سایت

برای اینکه اپ و یا سایت تازه تاسیس خود را راه اندازی کنید نیاز به یک هاست مناسب دارید. اینجا با انتخاب درست شرکت هاستینگ و قدرت هاست آشنا خواهید شد.

مطالب تصادفی
پوش نوتیفیکیشن چیست؟

با استفاده از پوش نوتیفیکیشن، امکان ارتباط مستمر و سازنده میان مدیر اپ و کاربران برقرار می‌شود و از این طریق، تعامل میان کاربر و اپ حفظ می‌گردد.

خرید هاست مناسب برای اپلیکیشن و سایت

برای اینکه اپ و یا سایت تازه تاسیس خود را راه اندازی کنید نیاز به یک هاست مناسب دارید. اینجا با انتخاب درست شرکت هاستینگ و قدرت هاست آشنا خواهید شد.