اطلاعیه افزایش قیمت از ابتدای آبان ماه 1403 تعرفه‌های اپ‌راکت بین 10 تا 15 درصد افزایش خواهد یافت

اپ راکت | شرایط و قوانین اپ راکت

قوانین و شرایط استفاده از خدمات و سرویس‌های اپ‌راکت

قوانین و شرایط استفاده از اپ‌راکت

این صفحه توافق‌نامه ای میان کاربر اپ‌راکت و سایت اپ‌راکت (به آدرس approcket.ir) میباشد، لذا خواهش‌‌مندیم قبل از استفاده از خدمات و سرویس‌های اپ راکت قوانین را مطالعه نمایید. لیست و قوانین و شرایط استفاده از اپ راکت به شرح زیر میباشد:

  • حفظ مشخصات و اطلاعات کاربران و رعایت حریم خصوصی از مسئولیت‌های اپ‌راکت است، اما ارائه اطلاعات کاربران در صورتی که به دستور مقام قضائی درخواست شده باشد اپ‌راکت ملزم به ارائه این اطلاعات به مراجعه قضائی خواهد بود.
  • کاربران هنگام ثبت‌نام در سایت موظف هستند مشخصات هویتی خود (نام و نام خانوادگی) را بصورت صحیح وارد کرده و مالکیت شماره موبایلی که برای ثبت‌نام استفاده میکنند و شماره کارتی که با آن پرداختی در اپ راکت انجام میدهند با همین مشخصات همخوانی داشته باشد. در موارد نقض این شرایط کلیه مسئولیت‌ها با کاربر میباشد.
  • اشتراک‌های نامحدود اپ راکت (با میزبانی شخصی) دارای مجوز (لایسنس) تجاری بوده و تمام حقوق آن برای اپ راکت محفوظ است و کاربران خریدار حق هیچ گونه دستکاری در کدها، بازنشر یا استفاده از آن ها در سایر برنامه‌های خود یا فروش به دیگری را ندارد و در صورت رخ داد چنین موارد حقوق اپ راکت برای شکایت و پیگیری قانونی موضوع محفوظ است.
  • با خرید هر یک از اشتراک‌‌های اپ‌راکت شما مجاز هستید در مدت یک هفته از زمان پس از خرید اشتراک، درصورت عدم تمایل به ادامه استفاده از سرویس یاد شده، درخواست عودت وجه بدهید در این حالت تمام مبلغ پرداختی بصورت کامل (حداکثر ظرف 3 روز کاری) به مشتری برگشت داده خواهد شد. در صورتی که زمان بیشتری از یک هفته از زمان خرید گذشته بود نیاز به توافق با اپ راکت برای برگشت وجه وجود دارد اما با توجه به زمان و استفاده، درصد توافق شده ای بازگشت داده خواهد شد.
  • در سرویس های نامحدود (SELF HOSTED) امکان بازگشت وجه تنها در صورت وجود علت یا مشکل خاص و اثبات شده ای که اپ‌راکت قادر به رفع آن نباشد امکان پذیر است در غیر اینصورت امکان عودت وجه برای اشتراک نامحدود وجود ندارد چرا که در این سرویس خدمات بروی هاست شخصی مشتری نصب میشود و امکان قطع خدمت ارائه وجود ندارد.
  • قیمت خدمات و محصولات در اپ راکت ممکن است در طول زمان و بدون اطلاع رسانی قبلی تغییر کند، لذا ایجاد صورت حساب و سپس رها کردن آن برای پرداخت در آینده نمی‌تواند تضمین کننده قیمت نهایی برای خرید شما باشد.
  • در نسخه‌های اشتراکی اپ‌راکت موظف است تا پایان زمان اشتراک خریداری شده نسبت به پشتیبانی کاربر اقدام نماید، پشتیبانی نسخه های نامحدود تا یکسال بعد از خرید نسخه نامحدود ادامه خواهد داشت و بعد از این مدت نیز قابل تمدید است. توجه شود که نسخه نامحدود بصورت نامحدود فعال است و شرط یکساله تنها بر پشتیبانی محصول حاکم است.
  • اپ راکت مجاز است درصورتی که کاربری اطلاعات یا محتوای غیرمجاز از نظر قوانین کشور ایران بروی سرویس و اپ خود منتشر کند، آن اطلاعات را بدون اخطار قبلی حذف و درصورت صلاحدید اکانت متخلف را مسدود نماید.
  • در حساب های اشتراکی اطلاعات و محتوای شما در سرور اپ راکت نگهداری میشوند و اپ راکت تمام تلاش خود را برای حفظ و نگهداری اطلاعات کاربران به کار خواهد برد اما مسئولیت تهیه بکاپ و پشتیبان از داده ها بر عهده کاربر میباشد و اپ راکت درصورت از بین رفتن اطلاعات مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
  • کلید امضای برنامه های اندروید در اپ راکت توسط خود کاربر تولید میشود و در هنگام تولید خروجی APK مورد استفاده قرار میگیرد. حفظ و نگهداری این کلید بر عهده خود کاربر بوده و اپ‌راکت کلید امضای برنامه ها را نگهداری نمیکند و در صورتی که کاربری کلید برنامه خود را از دست بدهد مسئولیتی بر عهده اپ راکت نخواهد بود.
  • بارگذاری اطلاعاتی که حق نشر آن‌ها در اختیار شخص دیگری میباشد بدون اجازه از صاحب اثر در اپ راکت ممنوع بوده و درصورت بروز تخلف اپ راکت حق حذف اطلاعات را داشته و با اکانت متخلف مطابق قوانین نق کپی رایت در جمهوری اسلامی ایران برخورد خواهد شد.
  • بارگذاری محتوا و اطلاعاتی که به هر نحوی نقض قوانین کشور ایران باشد در اپ راکت ممنوع بوده و در صورت بروز تخلف حق حذف اطلاعات یا محدود سازی دسترسی کاربر به سایت اپ‌راکت برای اپ راکت محفوظ است.
  • ایرادات و مشکلات سرویس‌دهی در نسخه‌های نامحدود که بروی هاست ‌های اختصاصی میزبانی می‌شود و ناشی از نصب یا بروزرسانی ناصحیح اسکریپت توسط کاربر یا مشکلات مربوط به کانفیگ ناصحیح سرور یا هاست یا ایرادات از جانب شرکت هاستینگ باشد بر عهده اپ‌راکت نیست، با این حال اپ‌راکت همواره تلاش می‌کند تا با توجه به درخواست‌‌های کاربر و در صورت داشتن منابع کافی و همچنین در صورت ارائه اطلاعات ورود به پنل مدیریتی هاست، این ایرادات را نیز بررسی و برطرف نماید.
  • بطور معمول پاسخ به سوالات و تیکت‌های پشتیبانی در اپ‌راکت ممکن است چند ساعت تا یک روز زمان‌بر باشد، همچنین در مواردی که حجم تیکت‌ها و پیام‌ها بالا باشد ممکن است این زمان بیشتر نیز شود، اما تلاش اپ‌راکت همواره پاسخگویی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.
  • قوانین و شرایط استفاده از خدمات اپ راکت ممکن است در طول زمان و بسته به شرایط زمانی تغییر کند و مواردی حذف و یا اضافه شود که در همین برگه قوانین بروزرسانی و منتشر خواهد شد.