مشاوره رایگان
051-91011060

شرایط و قوانین اپ راکت

در این صفحه لیستی از قوانین و شرایط خرید محصولات و اشتراکهای اپ راکت مشاهده می‌شود.

man
  • امکان عودت سفارش در سرویسهای اشتراکی وجود دارد اما سرویس نامحدود اپ راکت به دلیل راه‌اندازی خدمات بر روی هاست مشتری امکان بازگشت خدمات ارائه شده را ندارد، چرا که در صورت عودت وجه امکان قطع خدمات از سرور اختصاصی مشتری که در مالکیت مشتری می‌باشد، وجود ندارد.

تبصره: در صورتی که تا قبل از دریافت خروجی و پیاده سازی سمت وب برنامه ها، مشتری از خرید خود انصراف دهد، 90 درصد مبلغ پرداختی بازگشت داده خواهد شد و 10 درصد به جهت انجام خدمات کسر خواهد گردید.

تبصره: در صورتی که دلیل انصراف مشتری، مشکلات برنامه‌نویسی و پیاده سازی جدی در خروجی نهائی باشد، در صورت عدم رفع ایراد تا حداکثر 10 روز کاری توسط اپ راکت، اپ راکت موظف به بازگشت مبلغ می‌باشد.

  • قیمت خدمات و محصولات در اپ راکت ممکن است در طول زمان و بدون اطلاع رسانی قبلی تغییر کند، لذا ایجاد صورت حساب و سپس رها کردن آن برای پرداخت در آینده نمی‌تواند تضمین کننده قیمت نهایی برای خرید شما باشد.
  • سرویسها و خدمات اپ راکت ممکن است تعطیل، قطع یا به دلایل بلایای طبیعی از بین برود. اما به دلیل ساختار اپ راکت، برنامه‌ها و پنلهای مشتریان به دلیل اجرا بر روی سرورهای شخصی از کار نخواهد افتاد.
  • در صورتی که فروش محصولی متوقف شود، بعد از اتمام تاریخهای پشتیبانی، امکان تمدید پشتیبانی وجود ندارد. با این حال، برنامه مشتری در سمت سرور به کار خود ادامه خواهد داد.
  • تمام تلاش اپ راکت بر این است که مشتریان با یک بار پرداخت خدمات دائمی به روزرسانی، ارائه به‌روزرسانی برای قالبها به طور منظم انجام خواهد گیرد، اما در صورتی که فروش محصولی متوقف شود، آپدیت جدیدی برای آن منتشر نخواهد شد و سازگاری با ورژنهای حدید php در هاستینگ و ورژنهای جدید اندروید، از وظایف اپ راکت نیست و ممکن است متوقف شود.
  • حفظ مشخصات و حریم خصوصی و اطلاعات کاربران از مسئولیتهای اپ راکت است، مگر به دستور مقام قضائی این کار صورت گیرد.
  • خرید محصولات اپ راکت دائمی است و کاربر برای نسخه‌های جدید نیاز به خرید مجدد ندارد، اما انجام بروزرسانیها شامل ارائه خروجی جدید و یا در صورت لزوم نصب پنل، مبلغی به عنوان کارمزد را شامل می‌شود.
  • بسیاری از خدمات اپ راکت مانند گرفتن خروجی و یا نصب پنل، توسط اپراتور و به صورت خصوصی برای شما انجام می‌شود. لذا در صورت خرید، خدمات خروجی و نصب اولیه به صورت رایگان انجام می‌شود و تمام درخواستهای بعدی جهت خروجی جدید و نصب بروزرسانیها مشمول دریافت هزینه و کارمزد می‌شوند. توجه شود در اپ راکت برای تمام محصولات ممکن است به‌روزرسانیها ارائه شود، اما دریافت به‌روزرسانیها اجباری نیست و اختیاری هستند.
  • اپ راکت، کلید هر اپلیکیشن به همراه پسورد و نام کاربری آن را بعد از خروجی در اختیار کاربر می‌گذارد و کاربر برای احتیاط و برای استفاده در آینده، موظف به نگهداری از کلید و رمزها می‌باشد. اپ راکت مسئولیتی راجع به نگهداری دائمی از فایل کلید امضا به صورت مادام العمر ندارد و ممکن است داده‌های سرور پاک شوند. لذا در صورتی که مایل به آپدیتهای بلند برای اپ خود هستید، کلید را دانلود کرده و در فضائی مناسب ( مانند حافظه‌های ابری گوگل درایو، مگا یا دراپ باکس ) برای خود نگاهداری کنید.
  • در تمامی سرویسهای اشتراکی و نامحدود، هزینه خدمات به صورت جداگانه دریافت می‌شود.
  • هزینه‌های خدمات اضافی چه در سرویسهای سالانه و چه در سرویسهای دائمی، به صورت جداگانه دریافت می‌شود و البته دریافت خدمات اضافی، اختیاری و بسته به نیاز شماست و با عدم درخواست، سرویس شما قطع نخواهد شد.